Wirtualne biuro, siedziba w Warszawie

Wirtualne biuro w Warszawie

Jeśli dopiero rozpoczynacie biznes w Polsce i postanowiliście otworzyć firmę w tym kraju, wirtualne biuro w Warszawie - idealne rozwiązanie dla Państwa.

Nasza usługa "wirtualne biuro" zawiera - po pierwsze uzyskanie oficjalnego adresu dla rejestracji firmy w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w innych rejestrach potrzebnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej.Po drugie, wirtualne biuro - świetna możliwość dla przedsiębiorców poszukujących pomieszczenia biurowego z pełną obsługą, bez potrzeby płacenia wysokiego czynszu.

Dlatego jeśłi chcielibyście minimalizować wydatki na obsługę swojej firmy oraz utrzymać i rozszerzyć gospodarcze i administracyjne kontakty skorzystajcie z naszej usługi «wirtualne biuro», co pozwoli Wam  prowadzić rozmowy, uzyskiwać zlecenia, dokonywać zakupów i przyjmować zamówienia, reklamować się, to jest w pełni prowadzić działalność gospodarczą w Polsce znajdując się za granicą.

Dlaczego wirtualne biuro w Warszawie?

Biuro firmy - bardzo ważne kryterium, po którym Państwa klienci mogą ocenić Waszą spółkę, dlatego prestiżowym jest posiadać biuro firmy w Warszawie.

  • Lokalizacja w jednym z najbardziej prestiżowych rejonów poprawi wizerunek Waszej firmy.
  • Zaoszczędzicie na wynajmie powierzchni biurowych.
  • Prowadzić biznes możecie przebywając w domu, nie martwiąc się o własność i prywatność.

Dlaczego wirtualne biuro u nas?

  • Proponujemy powierzchnię biurową tylko w naszej nieruchomości.
  • Najdogodniejsze ceny.
  • Nie tracicie swojego czasu, nasi specjaliści przygotują wszystkie potrzebne dokumenty, podpisanie papierów zajmie nie więcej jak 15 minut.
  • Jest mozliwość wypełnienia całej procedury na odległość, bez potrzeby osobistego odwiedzania Warszawy.

W nasze usługi zorganizowania wirtualnego biura wchodzą:

  • zapewnienie siedziby firmy w centrum Warszawy, Łodzi, Krakowa, Wrocławia i innych miast;
  • profesjonalną obsługę biurową, w tym obsługiwanie korespondencji i rozmów telefonicznych, wymiana faksów i wiadomości w imieniu Waszej spółki;
  • działania przedstawicielskie, utrzymanie wszystkich kontaktów i prowadzenie całej niezbędnej korespondencji dla polskich organów administracyjnych- urzędu skarbowego, urzędu statystycznego;
  • wyposażone biuro z dostępem do Internetu, urządzeń biurowych i materiałów piśmiennych;
  • przygotowanie pomieszczenia do prowadzenia spotkań służbowych i organizacji negocjacji z klientami;
  • organizacja konferencji z Państwa partnerami.

Oprócz tego nasi specjaliści są zawsze gotowi udzielić Wam konsultacji dotyczacych prowadzenia biznesu w Polsce, w razie potrzeby, znaleźć wiarygodnych partnerów biznesowych w Polsce.

Rejestracja siedziby, wynajem biura w Polsce

Nasza praca z klientami przy zapewnieniu wirtualnego biura składa się z następujących etapów:

1. Wybór siedziby Państwa przyszłej firmy.

Wariant 1. Wybór i rejestracja Waszej siedziby jako wirtualnego biura, gdzie będziecie mogli przyjmować partnerów, przyjmować rozmowy telefoniczne i faksy, koredspondencję.
Wariant 2. Wybór pomieszczenia na fizyczne biuro firmy a także pomieszczenia handlowego, restauracji (w zależności od profilu firmy).

2. Przygotowanie umowy najmu pomieszczenia albo wirtualnego biura, wybranego przez klienta jako siedziby.
3.  Wsparcie doradcze klienta i jego reprezentacja w negocjacjach i podpisaniu umowy najmu

Zainteresował Was wynajem wirtualnego czy tradycyjnego biura? Aby uzyskać poradę lub zamówić wynajem biura wypełnijcie proszę formularz kontaktu zwrotnego. Nasz specjalista skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia szczegółów.

Category: 

▲ Góra strony

Szybki kontakt

Wypełnijcie proszę bez przerw i znaku +
Proszę wpisać nie więcej niż 200 znaków
Яндекс.Метрика