Niedawno rozpoczęliście biznes w Polsce i teraz musicie znaleźć klientów? Albo Wy- zagraniczna firma i Was ineresują wiarygodni dostawcy z najbardziej korzystnymi warunkami?
Istnieje wiele mozliwości jak znaleźć partnerów biznesowych w Polsce. Na przykład, poprzez osobiste odwiedzanie wystaw i innych imprez biznesowych, robiąc prezentację swojej firmy na jednym z setek stoisk.. Inny sposób - zwrócić się z tym do profesjonalnej firmy, proponującej usługi poszukiwania biznes-partnerów w Polsce. Ten sposób poszukiwania partnerów zasługuje na szczególną uwagę i wydaje się bardziej efektywnym.
Jak znaleźć partnerów biznesowych w Polsce?
Kluczowym elementem działalności każdej spółki - to jej wzajemne relacje z partnerami biznesowymi. Specjaliści spółki Europa Capital przeprowadzą dokładną analizę Państwa potrzeb i potrzeb Waszych potencjalnych partnerów, i zaproponują najkorzystniejsze warianty współpracy dla obu stron. My opracujemy dla Państwa model poszukiwania biznes-partnerów, który pozwoli Wam nawiązać robocze kontakty z partnerami z Polski, wyjść na rynki zagraniczne i zwiększyć sprzedaż.
Nasze usługi poszukiwania biznes-partnerów w Polsce i nawiązaniu handlowych relacji zawierają:
- znalezienie, analizę i dopasowanie klientów, dystrybutorów, dostawców lub producentów;
- przygotowanie bazy potencjalnych kontrahentów (klientów, dystrybutorów, dostawców itp.);
- analizę rynku towarów i usług;
- organizowanie Waszego uczestnictwa w przemysłowych wystawach i konferencjach w Polsce w celu znalezienia nowych partnerów i biznes-możliwości;
- usługi przedstawicielskie, organizacja i prowadzenie negocjacji z wybranymi partnerami.
Dla kogo są przeznacone nasze usługi?
- dla zagranicznych firm poszukujących nowych klientów;
- firm, które planują wprowadzić nowy towar na polski rynek;
- dla firm pragnących wejść na nowe geograficznie rynki;
- przedsiębiorcy poszukujący dostawców z najbardziej korzystnymi warunkami.
Proces doboru biznes-partnerów w Polsce można podzielić na trzy etapy: przygotowanie bazy kontaktów potencjalnych klientów lub dostawców, organizowanie a także przeprowadzenie negocjacji z potencjalnymi partnerami. Każdy z tych etapów pozwala klientowi otrzymać wszechstronne informacje o polskim rynku.
Pierwszy etap daje pojęcie o wartości przyszłych kontrahentów i pozwala określić potencjał rynku. Drugi etap poszukiwania partnerów kończy się organizowaniem rozmów i negocjacji. Na tym etapie klient otrzymuje informacje о zachowaniu swoich potencjalnych klientów - ich stosunku do zagranicznych firm, co proponują im Wasi konkurenci, warunki współpracy klientów z dostawcami. Przy trzecim etapie pojawia się wiedza, otrzymana od specjalistycznej firmy konsultingowej z doświadczeniem zdobytym w trakcie negocjacji.
Co Wy otrzymujecie:
- wzrost przychodów ze sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rozwój rynku zbytu;
- rozwój firmy i zwiększenie jej wiarygodności ze względu na obecność na rynkach zagranicznych;
- zmniejsza się ryzyko wprowadzenia nieprawidłowego biznes-rozwiązania;
- wejście na rynek z konkurencyjną ofertą, opartą na wiedzy o konkurentach i ich towarach;
- prawidłowo wybrana grupa docelowa;
- nowe rynki geograficzne i towarowe.
Biorąc pod uwagę Państwa wymagania, stworzymy dla Was indywidualną bazę klientów lub dostawców, przygotujemy i roześlemy oferty współpracy wybranym firmom przeprowadzimy marketingowe kampanie aby znaleźć dla Was odpowiednich partnerów w Polsce. Nasza spółka posiada nowoczesną komercyjną technologię, dlatego gwarantujemy sukces w nawiązaniu współpracy z przedsiębiorcami na polskim rynku.
Nasi specjaliści posiadają doświadczenie utrzymania i wsparcia przedsiębiorstw wchodzących na polski rynek.
My rozumiemy specyfikę prowadzenia biznesu w Polsce, znamy mentalność i oczekiwania polskich partnerów.
Wypełnijcie formularz zwrotnego kontaktu albo skontaktujcie się z nami wygodnym dla Państwa sposobem. Przedstawimy wyczerpującą informację o naszych usługach i i konsultację w rejonie prowadzenia biznesu w Polsce.
Kategoria: