Jeśli dopiero rozpoczynacie biznes w Polsce i postanowiliście otworzyć firmę w tym kraju, wirtualne biuro w Warszawie - idealne rozwiązanie dla Państwa.
Nasza usługa "wirtualne biuro" zawiera - po pierwsze uzyskanie oficjalnego adresu dla rejestracji firmy w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w innych rejestrach potrzebnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej.Po drugie, wirtualne biuro - świetna możliwość dla przedsiębiorców poszukujących pomieszczenia biurowego z pełną obsługą, bez potrzeby płacenia wysokiego czynszu.
Dlatego jeśłi chcielibyście minimalizować wydatki na obsługę swojej firmy oraz utrzymać i rozszerzyć gospodarcze i administracyjne kontakty skorzystajcie z naszej usługi «wirtualne biuro», co pozwoli Wam prowadzić rozmowy, uzyskiwać zlecenia, dokonywać zakupów i przyjmować zamówienia, reklamować się, to jest w pełni prowadzić działalność gospodarczą w Polsce znajdując się za granicą.
Dlaczego wirtualne biuro w Warszawie?
Biuro firmy - bardzo ważne kryterium, po którym Państwa klienci mogą ocenić Waszą spółkę, dlatego prestiżowym jest posiadać biuro firmy w Warszawie.
- Lokalizacja w jednym z najbardziej prestiżowych rejonów poprawi wizerunek Waszej firmy.
- Zaoszczędzicie na wynajmie powierzchni biurowych.
- Prowadzić biznes możecie przebywając w domu, nie martwiąc się o własność i prywatność.
Dlaczego wirtualne biuro u nas?
- Proponujemy powierzchnię biurową tylko w naszej nieruchomości.
- Najdogodniejsze ceny.
- Nie tracicie swojego czasu, nasi specjaliści przygotują wszystkie potrzebne dokumenty, podpisanie papierów zajmie nie więcej jak 15 minut.
- Jest mozliwość wypełnienia całej procedury na odległość, bez potrzeby osobistego odwiedzania Warszawy.
W nasze usługi zorganizowania wirtualnego biura wchodzą:
- zapewnienie siedziby firmy w centrum Warszawy, Łodzi, Krakowa, Wrocławia i innych miast;
- profesjonalną obsługę biurową, w tym obsługiwanie korespondencji i rozmów telefonicznych, wymiana faksów i wiadomości w imieniu Waszej spółki;
- działania przedstawicielskie, utrzymanie wszystkich kontaktów i prowadzenie całej niezbędnej korespondencji dla polskich organów administracyjnych- urzędu skarbowego, urzędu statystycznego;
- wyposażone biuro z dostępem do Internetu, urządzeń biurowych i materiałów piśmiennych;
- przygotowanie pomieszczenia do prowadzenia spotkań służbowych i organizacji negocjacji z klientami;
- organizacja konferencji z Państwa partnerami.
Oprócz tego nasi specjaliści są zawsze gotowi udzielić Wam konsultacji dotyczacych prowadzenia biznesu w Polsce, w razie potrzeby, znaleźć wiarygodnych partnerów biznesowych w Polsce.
Rejestracja siedziby, wynajem biura w Polsce
Nasza praca z klientami przy zapewnieniu wirtualnego biura składa się z następujących etapów:
1. Wybór siedziby Państwa przyszłej firmy.
Wariant 1. Wybór i rejestracja Waszej siedziby jako wirtualnego biura, gdzie będziecie mogli przyjmować partnerów, przyjmować rozmowy telefoniczne i faksy, koredspondencję.
Wariant 2. Wybór pomieszczenia na fizyczne biuro firmy a także pomieszczenia handlowego, restauracji (w zależności od profilu firmy).
2. Przygotowanie umowy najmu pomieszczenia albo wirtualnego biura, wybranego przez klienta jako siedziby.
3. Wsparcie doradcze klienta i jego reprezentacja w negocjacjach i podpisaniu umowy najmu
Zainteresował Was wynajem wirtualnego czy tradycyjnego biura? Aby uzyskać poradę lub zamówić wynajem biura wypełnijcie proszę formularz kontaktu zwrotnego. Nasz specjalista skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia szczegółów.
Category: